Please visit our company webpage on desktop

Contacts

e-mail
info@creamfinance.com
Latvia
creditON.lv
Czech Republic
creditON.cz
Poland
lendON.pl
Slovakia
creditONe.sk
Georgia
creditON.ge
CF_logo_grayscaleblog_bgr post_bgrcrediton-cz_logo-screditon-ge_logo-screditon-lv_logo-screditone-sk_logo-slendon-pl_logo-sedu_mapAustriaCanadaCzech RepublicDenmarkFinlandFranceGeorgiaGermanyIrelandIsraelItalyLatviaPolandRussiaSlovakiaSwedenUkraineUnited KingdomUnited States1_page_network NETWORK active_customersaverage_ageAge< 25Age25/33Age33/41Age41/49Age49/57Age57/65Age65 +22 %31 %20 %13 %7 %4 %3 %average_height198cmTALLEST PERSON155cmSHORTEST PERSON176cmAVERAGE HEIGHTcompany_statsAustriaCanadaCzech RepublicDenmarkFinlandFranceGeorgiaGermanyIrelandIsraelItalyLatviaPolandRussiaSlovakiaSwedenUkraineUnited KingdomUnited Statescompany_stats_oldISRAELGEORGIACANADAUSAGERMANYCZECH REPUBLICDENMARKSWEDENFINLANDLATVIARUSSIAUKRAINEPOLANDIRLANDFRANCEUNITED KINGDOMAUSTRIASLOVAKIAITALYcream_finance_universe_imgemployee_gender_distributiongender55%45%hobbies_curious_facts41% SPORT20% MUSIC19% OTHER13% ART16% TRAVEL10% BOOKS9% MOTOR SPORTS4% GAMING72%OF EMPLOYEESHAVE DONE SOCIALLYRESPONSIBLEACTIVITIESIN THE PASTYEAR67%EARLYBIRDS33%NIGHTOWLSlaptops_vs_desktops_in_our_offices 37% LAPTOPS 63% DESKTOPS 78% Linux- users Mac- users 11% 11% Windows- users loan_aprove31%88% Infografika_20.06 mony_vs_timeMONEYVSTIMEprinciple_lent_in020102011201220142013€ 1 000 000€ 2 000 000€ 3 000 000€ 4 500 000total_customers_with_loanstotal_registered_customers invest_bgr_1invest_bgr_2invest_bgr_3invest_picture Principle lent in € 0 2010 2011 2012 2014 2013 € 1,0 M € 2,0 M € 3,0 M € 4,5 M jobjob_picture49%MEN51%WOMEN28AVERAGEAGE2_page_fintech TECHNOLOGY FINANCE 2_page_fintech_2consumer_signinternet_signlending_signfacebook linked_in share-facebook share-linkedin twitter vk knowledge_map
 

Chwilówki – dlaczego warto

24/10/2019

Możliwość otrzymania pieniędzy szybko, stało się wygodnym sposobem na natychmiastową realizację potrzeb, czy nawet marzeń. Zgodnie z informacją Krajowego Rejestru Długów, 55 proc. Polaków przynajmniej raz skorzystało z oferty produktowej instytucji pożyczkowych. Chwilówki dostarczają niewielkie kwoty na relatywnie krótki czas, ale to właśnie dzięki temu rośnie ich popularność.

Przyjrzyjmy się zatem głównym zaletom chwilówek:

Bez kosztów przy pierwszej pożyczce

Z pewnością możliwość pożyczenia pieniędzy bez prowizji, odsetek i innych kosztów kusi konsumentów, którzy  rozpoczynają swoją przygodę z chwilówkami. Większość firm wprowadziła i realizuje standard pierwszej pożyczki ‘za darmo’. Klient, który podpisał umowę pożyczki, zwraca dokładnie tyle ile pożyczył. Jeśli jednak nie jest w stanie spłacić kwoty w podanym terminie, może np. przedłużyć termin spłaty pożyczki na określonych warunkach, czyli ponosząc już określone koszty.  

Minimum formalności, wszystko online

Atutem jest również, a może przede wszystkim, skrócona do minimum scieżka administracyjna. Cały business odbywa się w sieci, więc wszystkie praktycznie procesy związane z przedstawieniem oferty i podpisaniem umowy odbywają się online. Dzięki temu również, całość dokumentacji pożyczkowej znajduje się zarówno na koncie w systemie pożyczkodawcy, jak i na komputerze w postaci pliku. 

Bezpieczeństwo danych oraz transakcji

Kolejny aspekt, który z dużym prawdopodobieństwem można uznać za duży plus. Zaawansowane technologie spod znaku ‘fintech’ pozwalają nie tylko na szybkie i efektywne przelewanie pieniędzy, ale także na zapewnienie bezpieczeństwa procesowi transakcyjnemu. Ochrona danych osobowych podobnie, jak bezpieczeństwo obrotu środkami finansowymi, jest priorytetem. Na tym właśnie budują swój sukces oraz zaufanie klientów i Komisji Nadzoru Finansowego.

Transparentność

W chwili wyboru danego produktu konsument od razu wie, jakie związane są z tym koszty. Pomocnym jest tu dostępny kalkulator kosztów, Europejski Arkusz Informacyjny/RRSO oraz jasno okreśine zasady pożyczki i spłaty.

Należy się spodziewać, że popularność chwilówek ze względu na swoje niewątpliwe zalety będzie rosła. Również zmieniająca się struktura pożyczkobiorców będzie miała wpływ. Coraz częściej bowiem klienci pożyczają na wakacje, przyjemności, rozrywkę i zakupy nowego AGD, a coraz mniej na spłatę innych zobowiązań.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

X