Praca w fintechu o ugruntowanej pozycji rynkowej, stabilne zatrudnienie, możliwość rozwoju i szereg benefitów dla pracowników, to główne powody dla których warto pracować w CreamFinance Poland. O tym jak to jest być częścią zespołu CreamFinance Poland opowiadali uczestnikom Festiwalu Pracy JobiCon 2019 pracownicy naszej firmy. Festiwal, w którym uczestniczyło kilka tysięcy osób odbył się 10 października w Warszawie.
CreamFinance Poland – właściciel marek Lendon.pl i ExtraPortfel.pl – działa na polskim rynku od 2013 r. Przez ten czas firma intensywnie się rozwijała i umacniała swoją pozycję, stając się jednym z liderów w branży pożyczkowej. Kluczową rolę w rozwoju CreamFinance Poland niezmiennie odgrywają nasi pracownicy – eksperci i specjaliści m.in. ds. ryzyka, IT, finansów, sprzedaży, obsługi klienta, HR czy wierzytelności. Wyróżnia ich świetne wykształcenie, bogate doświadczenie, umiejętność analitycznego myślenia, przewidywanie trendów i uwzględnianie ich w biznesie, wnikliwość, zaangażowanie i często nieszablonowe podejście do zadań i wyzwań.
W CreamFinance Poland oferujemy pracownikom możliwość pracy w międzynarodowym środowisku, z uwagi na to, że Grupa CreamFinance (której częścią jest CreamFinance Poland) działa na 6 rynkach. Dynamiczne zmiany i rozwój są wpisane w DNA wszystkich fintechów, dlatego w naturalny sposób, pracownicy CreamFinance Poland także mogą się zawodowo rozwijać.
Kandydaci do pracy mogą liczyć na umowę o pracę i szereg benefitów, takich jak: ubezpieczenie na życie, karty sportowe, opiekę medyczną, dofinansowanie do wakacji, szereg spotkań i szkoleń dla pracowników i inne. Do tego należy dodać płaską strukturę organizacyjną i sprawny proces decyzyjny.
Dobrej i luźnej atmosferze pracy sprzyja nowe, przestronne biuro – ułatwiające komunikację i współpracę, a do tego bogato wyposażony social-hub.
Stale prowadzimy rekrutacje na różne stanowiska, szczególnie otwarci jesteśmy na kandydatów z wiedzą z zakresu nowych technologii, IT, analityki, czy szacowania ryzyka.
W JobiCon 2019 – edycji warszawskiej wzięło udział kilka tysięcy uczestników. Część z nich odwiedziła stoisko CreamFinance Poland, a nasi pracownicy rozmawiali z kilkuset osobami, które wypiły ok. dwustu kubków kawy. Dziękujemy wszystkim, którzy zdecydowali się odwiedzić nasze stoisko.